Модельный ряд Honda

Отзыв о Honda XR150L 2014 года


Модель: Honda XR150L 2014 г.в. , пробег - 10000 км, двигатель - 149 куб.см.
Автор: Вадим (Украина, Одесса)   06.02.2016
Расход в городе: 2.2 л/100км, по трассе: 2.4 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Доброго дня усім. Купив цього коня з пробігом на початку літа 2015 з пробігом 3000 км. Станом на кінець сезону - останній раз їздив в середині грудня 2015 - пробіг склав 10000 км. До цього мота не було. Порівнювати ні з чим. Обслуговую у офіціалів. Заправляю ОККО-Пульс95. Для міста та передмістя підходить чудово, динаміка достатня (це ж не спорт), маневреність чудова, посадка вертикальна але сидушка тверда (ниє зад після довгого руху), наших доріг в Одесі та ям на них не боїться (все ж таки схожий на ендуро), навіть на середній бордюр можна акуратно виїзжати без остраху, головне резину не скалічити. Розгін до 60 км/год достатній для міста, вище - темп розгону значно падає. В передмісті робоча швидкість 80-90км/год (в мене стоїть широкий вітровик - достатньо тормозить, особливо при сильному вітрі, але в холоди не так сильно продуває. Витрата пального 2.2-2.4 в залежності від темпу розгону та швидкості ( в холоди пи прогрівах до 2, 5л, але я нижче +10 намагаюся не їздити, пересідаю в авто). Ціпок стоїть стоковий - за сезон витягся на половину, мабуть даються взнаки китайські комплектуючі - хоч і Хонда, а роблять цей мот в Китаї. Передня резина зносилася на 30%, задня на 50%. Масло їсть в залежності від темпу розгону - за 2000 км з'їдає пів рівня, а міняти треба кожні 4000 км, тож я підливав, але вирішив тепер його міняти кожні 2000 км - не дорого, та й фільтра мастила немає - гірше не буде.

Плюсы автомобиля: Достатня надійність, економічність, маневреність, вседорожність(але не бездоріжжя), демократична ціна.

Минусы автомобиля: Мало офіційних опцій, частково дешеві комплектуючі, жорстка подушка сидіння, з пасажиром погана динаміка.

Совет покупателю: Можна брати на початок моторуху, а потім залишити як другий номер на всі випадки життя.

Через 17 мес. и 24 дней Вадим дописал: Привіт усім. Вирішив доповнити відгук. Станом на середину літа 2017 проїхав уже 27500 км. Мастило міняю кожні 2500км. Перейшов на 10w40, у нас на півдні літом жарко, менше угорає. свічку та повітряний фільтр міняю по регламенту, витратним подешевшали. На 22000 змінив передню зірку та ціпок - розтягнувся до кінця. Хлопці поставили новий краще ніж заводський, за проїхав 5000км ще не підтягнувся. Задня зірка в нормі. Змінив фільтр вторинної циркуляції картерних газів (чи як там його) різко зменшилася витрата пального та зросла динаміка, а також перестав глохнути на холодний. Треба його міняти вдвічі частіше, хоча їзду по місту, а він геть був забитий. Та й і всі проблеми. Мот зараз витрачає 2.6-2.8л пального в залежності від ступеню викручування гашетки, масла їсть 100г на 1000 км. Другий комплект резини Pirelli на відміну від стокової (згоріла за 10000км) ходить уже 17500 і ще проходить до 10000км. На 92 витрата трохи більша, а димаміка гірша, тож їзжу на 95 або 95+. Будуть питання пишіть. Дякую за прочитання

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсудить отзыв про Honda XR 2014

Pilgrim-uh  

Этот двигатель заточен под 92й бензин.

ответить  
Oleh31  

А що це за фільтр вторинної циркуляції картерних газів?

ответить   +1
Автор отзыва  

фільтр, схожий на паливний, розташований під бензобаком

ответить  

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Honda

Honda XR 2018 Honda XR 2.576$ 2018 0.000 км
Honda CB 1994 Honda CB 2.400$ 1994 68.000 км
Honda CBR 2003 Honda CBR 3.000$ 2003 50.000 км
смотреть все
объявления