Відгук про Geon Invader 150 2015 року
Автор: Вова (
Украина, Львов)
12.11.2018 Витрата у місті: 3.5 л/100км, по трасі: 4.0 л/100км, средній: 3.5 л/100км
Надійність | |
Комфорт | |
Ходова | |
Зовнішність | |
Загальна оцінка | |
Думав брати б/у YBR (катався декілька разів)? але після того як посидів на GEON, зрозумів що на YBR більше на сяду). Сидиш в розвалку, сідло широке, зручно.
Мотор 150 кубіків слабий, до 80км ще +- їде, а потім розганяєтсья геть повільно. Обігнати фуру яка їде 90км по трасі - проблема. Максималка: 100-110 (навіть з пасажиром).
Доволі великий (порівняно з конкурентами) тому навіть з моїми габаритами (187/90) не виглядаєш так смішно як на YBR. Але по ногах таки трохи малуватий, хотілось би щоб ноги були менше зігнуті для повного комфорту.
Рідна резина взагалі не тримає на мокрій поверхні, замінив на нормальну після 2 падінь на рівному місці на мокрому асфальті і все стало краще.
Передня підвіска нормально переживає наші "дороги" а от за задньою треба слідкувати (особливо якщо їздиш з пасажиром).
Старі японські чопери звісно ж кращі, але вдвічі дорожчі як мінімум, тому не дивлячись на всі мінуси мотом досить задоволений.
За ціною айфона, своїх грошей він точно коштує. І дає можливість доторкнутись до "мото-світу" за недорого.
Получити море класних емоцій від їзди на "чоперку" теж можна.
Плюси моделі: Дешевий.
Красивий.
Великий.
Минуси моделі: Ножка перемикання передач "гуляє". Особливо замітно на 1-2 передачі, на світлофорі це інколи нарпягає.
Рідна резина взагалі не тримає мокру дорогу.
Погана динаміка після 80км/год.
Порада покупцю: Знайти аналог тільки на 250 кубів (viper, zonghshet і т.д.) якщо він коштує +- стільки ж.