Відгук про Geon Invader 250/350 2013 року
Автор: Владимир (
Украина, Винница)
16.01.2016 Витрата у місті: 3.5 л/100км, по трасі: 4.0 л/100км, средній: 3.7 л/100км
Надійність | |
Комфорт | |
Ходова | |
Зовнішність | |
Загальна оцінка | |
Моя мотоісторія починалась як і авто. Має бути тільки новий і "дружелюбний" мот. Не знаючи як до нього підійти і що воно взагалі таке-почав видивлятись різні варіанти. На деяких проїхався по території салона і відразу відчув, що Інвайдер - найзручніший.
Посадка майже як в авто - руки близько, спина пряма, ноги на платформах і тормоз як в авто - сів і поїхав ніби це гібрид вело по рулю з авто по ногам.
Підкупили також дуги захисту, задня спинка для пасажира, рідинне охолодження.
Дуже гарна тяга з низів - це вже легенда - інколи навіть все-одно яка передача ввімкнена, всеодно витягне без ривків -м'яко і зі звуком вальяжного чопера.
Про карби - ніразу нікуди не лазив, нічого ще не чистив. Зранку легко завів - поїхав.
Ланцюг - антилегенда. Тягнеться постійно. Заміряв розгін до 100км - 12с з "жирним"від змазки ланцюгом. Коли промив і промастив свіженько ланцюг - розгін 10секунд!!! ось скільки тяги і потужності забирає дешевий ланцюг.15-20%.
Двигун на свій обєм достойний. Масло весь період не одному рівні.
Плюси моделі: Привабливий вигляд,зручна посадка, безпечний за рахунок геометрії (не козлить і не прокручує заднє колесо) не клює носом при відтормажувані. Гарно тримає дорогу. Надійний - бувають екземпляри з дитячими поломками, але мені мабудь пощастило. Шланги переднього армовані (навіть на японських не всіх є).
Минуси моделі: Трохи слабкі кріплення глушників - одного разу загубив болт кріплення каталізатора (проміжна трубка) і розхитався сам глушник - помітив лише дома. Треба все закріпити на контргайки - вже 4000тис км так нікуди нічого не викручується.
Порада покупцю: Чудовий апарат. Вигляд і характеристики просто космос за такі грошенята. Є люди на форумах що проїхали на таких по 38-46тис км!!!