|
Відгук про Suzuki Intruder M800 (VZ800) 2014 року
Купив даний мотоцикл новим, в автосалоні Suzuki. До нього їздив на мотоциклі Suzuki Inazuma GW250. В принципі Inazuma мене влаштовувала, достатньо комфортний і м'який по підвісці мотоцикл, потужність двигуна... Ну в принципі все влаштовувало, так як в мотоциклах, як і авто, в першу чергу ціную комфорт, а швидкісні характеристики... Теж важливо, свої 120, 130, 140 Іназума по трасі ішла, але навіть така, не дуже велика швидкість, в принципі не є комфортною, так як вітрозахист відсутній, і довгий час їхати з такою швидкістю не дуже комфортно і вимагає постійної підвищеної концентрації. Тепер по Інтрудеру. Після першої ж поїздки відчув разючу різницю в роботі двигуна: двигун Іназуми працював зі звуком швейної машинки, причому незважаючи на об'єм який в 3, 5 раз менший ніж в Інтрудера, шуму реально більше, хоча в Інтрудера звук більш низькочастотний. Інша річ - вібрація: вібрація в Іназумі була фактично відсутня, на будь якій швидкості і частоті обертів. Вібрація Інтрудера добре відчувається на холостих, і практично завжди присутня при їзді, причому з ростом швидкості вібрація від двигуна росте, і відчувається всім, особливо на підніжках. Відображення в дзеркалах заднього виду через вібрацію мерехтить, неможливо розрізнити номер авто що їде позаду, навіть на відстані в 10-20м. Потужність двигуна і крутний момент: ну тут звичайно, Інтрудер на дві голови вище, прискорення як в хорошого дизельного седана, на любій швидкості, без необхідності скидання передачі, просто чуть викручуєш ручку і все. В цьому випадку Іназуму можна порівняти з тим ж таки седаном, але вже з бензиновим двигуном 1.6. Хоча порівняння з автомобілями цих мотоциклів є не зовсім корректне і стосується хіба що прискорення, прискорення з руху, так як максимальна швидкість того ж таки седану з двигуном 1.6 буде відчутно вищою ніж мотоцикла Suzuki Inazuma, просто ідеться про відчуття в різних режимах і діапазонах швидкостей. До покупки Інтрудера читав багато інформіції, особливо про карданний привід на мотоциклі. Були різні аргументи, про якийсь реактивний момент що завжди присутній на задньому колесі в даному типі приводу, про те, що карданний привід відбирає до 10-15% потужності двигуна, ну і плюси, немає необхідності змащувати ланцюг, підтягувати і т.д. Коли все ж таки купив і попробував, всі сумніви відпали самі по собі. В першу чергу хочу відмітити тишину карданного приводу. Ланцюг при їзді постійно видає кучу шуму такого по типу металічного "шелестіння", яке, при їзді, постійно доповнює шум від двигуна і дуже добре відчувається на його фоні. Взагалі, при їзді на Інтрудері нічого крім характерного шуму V-подібного двигуна не відчувається, ну ще шум вітру, без цього ніяк, і суб'єктивно мотоцикл Suzuki Intruder є більш тихим ніж Suzuki Inazuma. Це звучить доволі парадоксально, так як круізер сам по собі повинен бути гучним в порівнянні з дорожним мотоциклом, тим більше малокубатурним, але це дійсно так. Стандартні вихлопні системи даних мотоциклів (Інтрудера і Іназуми) є тихими і їх не чути, що для мене є позитивним. Перед покупкою дуже довго вагався між Інтрудером і Кавасакі Вулкан 900. У Вулкана привід на основі зубчастого ремня, і всюди описують плавність роботи даної передачі і її позитивні сторони в порівнянні з карданною, хоча і негативні теж є. Ну незнаю не пробував на ремні, хоча до кардана в мене немає ніяких претензій, і на ланцюг вже б не пересів ні за що. Ще у Вулкана спицовані колеса, що призводить до необхідності використання камерних шин, що теж вважаю мінусом з точки зору практичності, хоча зовнішній вигляд, ну мені подобаються спиці, але практичність це в мінус. Найбільшим недоліком Інтрудера є задній тормозний барабан. Ну це щось реально, ніби з іншого століття. Задній тормоз сам, без використання переднього майже не в змозі зупиняти мотоцикл, хоча на Іназумі частенько користувався лишень заднім, а передній використовував разом з заднім лишень при необхідності інтенсивних відторможувань. На Інтрудері використання лишень заднього тормозу практично ні до чого не призводить, сповільнення руху, ну дуууже повільне, і тепер торможу переднім і заднім одночасно майже у всіх випадких. До переднього в принципі претензій нема. Взагалі, цей задній барабанний тормоз це найбільший недолік даного мотоцикла. Плюси моделі: 1. Зовнішній вигляд. 2. Карданний привід. 3. Двигун (ТТХ) і охолодження двигуна. 4. Підвіска. 5. Освітлення. Минуси моделі: 1. Барабанний задній тормоз (ну позавчорашній день). 2. Вібрація. Порада покупцю: Як на мене то це ідеальний мотоцикл типу круізер в класі 750-900см, ще і з поправкою на те що можна купити в Україні новим і офіційно. А якщо врахувати ще й ціну, в порівнянні з іншими більш іменитими мотоциклами даного типу, то і взагалі не погано. Обговорити відгук про Suzuki Intruder 2014 |
Автобазар InfoCar.ua
Suzuki Skywave
3.400$
2008
22.000 км
Suzuki T
2.800$
2002
49.000 км
дивитись всіоголошення |