Загалом ybr125 стовідсотково відповідає концепції міського мотоцикла: невеликий, мало палить, легкий, маневрений, рівна посадка. Дозволяє проїхати між рядами у пробці й запаркуватися будь-де (при потреба його можна затягти й на бордюр). До роботи основних вузлів претензій немає: все працює надійно й адекватно, поломок нуль. Мотоцикл зібрано в Китаї, але, напевно, завдяки тому, що виробник японський, проблем не було: нічого не відвалювалося, не тріскалося, не стукало тощо.
По всіх параметрах (потужність, швидкість, дизайн ітеде) він середнячок, але для міста те, що треба. Витрата палива в міському циклі - 2.5 л, максимальна швидкість, яку я витискав - 110 (поза містом :) ), але відчувається, що для нього це вже напряг. 100 їде цілком нормально без усяких питань. Знову ж таки, для міста цілком достатньо.
Основний недолік - недостатня стійкість, а надто на мокрій дорозі. під час дощу може занести (з подальшим падінням) на найменшому повороті при мінімальній швидкості, якщо трохи перетиснути гальмо. Можливо, тут проблема у вузьких колесах і відсутності abs (ясно, що на бюджетному транспорті його й не могло бути, але характерно, що в єс уже скоро вимагатимуть встановлювати цю систему на всі мотоцикли). Словом, у дощ їхати досить стрьомно. Звідси дві інші проблеми - безпека (яка, зрозуміло, залежить від швидкості) та міцність. Навіть якщо обійшлося без травм, найменше залягання мотоцикла веде як мінімум до зігнутої вилки чи руля. Хоча, з іншого боку, виправити це все теж можна з мінімальними зусиллями.
Також не дуже подобається штатне світло: ближнього явно не вистачає, а дальнє сліпить зустрічних. Хоча плюс, що можна регулювати нахил фари.
Загалом мотоцикл непоганий, якщо на ньому їздити містом у помірному режимі й не падати. Крім того, довгий час це був найнормальніший мотоцикл із дешевих або найдешевший із нормальних :) Зараз, щоправда, вже з'явилася honda cb125e - ідентична по ціні та, що характерно, по дизайну. Навіть, не знаю, чому аж така подібність. Можливо, це якась співпраця між yamaha й honda, бо навряд чи honda запідозриш у плагіаті. Але в будь-якому разі тепер є вибір - два мотоцикли нормальних виробників за прийнятною ціною. Думаю, характеристики (а отже, переваги й недоліки) в них ті самі, тож тут уже кому який бренд до вподоби :)
Подскажи, а по трассе сколько расход? Хочу взять 1-й мотоцикл не могу определиться, как сейчас Китайцы, глаз упал на Spark или всё же японца лучше? Буду благодарен за совет.
по трасі при швидкості 100 - десь так само до 2,5. прикол у тому, шо 100 для нього - це вже майже на межі можливостей, тому й витрати такі, як у місті. якшо їхати 60, витрата буде значно менша. але ж хто їздить 60 по трасі на мотоциклі? )
хз, не пробував. але думаю, що в будь-якому разі японець кращий за китайця. тим паче вже є вибір відносно недорогих японців: ybr, honda CB 125E, honda XR125 L.